Heeft u een panne aan één van uw huishoudapparaten of hebben ze een onderhoud nodig ?

Bij Abel Falisse, officieel invoerder van Lacanche, Ambassade, Viking, Open'cook en ERGE, staan onze geschoolde en ervaren techniekers tot uw beschikking voor elke herstelling met authentieke en kwalitatieve onderdelen.

Vul onderstaand digitaal serviceformulier VOLLEDIG in. Na verzending hiervan ontvangt u een bericht ter bevestiging van de ontvangst van uw aanvraag. (indien u een probleem ondervindt, stuur uw aanvraag dan rechtstreeks naar technical@abel-falisse.be.)

Om aanspraak te kunnen maken op de garantie, moet de aankoopfactuur van uw toestel bij uw serviceverzoek gevoegd worden.

Indien het toestel niet meer onder garantie valt of indien de technieker ter plaatse vaststelt dat het defect niet onder de garantie valt, zullen de volgende kosten in rekening gebracht worden:

  • Een forfait van 150 € BTW inbegrepen voor verplaatsingskosten en een 1/2 uur werk (onderdelen niet inbegrepen)
  • Extra arbeidskosten per bijkomend 1/4 uur : 22 € BTW inbegrepen

Onze erkende technische dienst is telefonische bereikbaar vanaf 8u30 tot 12u00 en van 13h00 tot 14h00 of via mail: technical@abel-falisse.be.

Velden gemarkeerd met een sterretje (*) zijn verplicht.

Uw gegevens
  Upload foto's
  Upload documenten
Facturatiegegevens (indien verschillend van de interventiegegevens)

Kom ons een bezoekje brengen

Bezoek onze showroom

Kom gedurende 1 uur, in alle rust, onze verschillende modellen en hun opties ontdekken.

Partners

Onze verdelers

Vind het dichtsbijzijnde verkoopspunt.

Opvolging

Naverkoopdienst

Een probleem met uw aankoop? Moet er een onderhoud ingepland worden ? Neem contact op met onze specialisten.

Nog meer

Garantieverlenging

Wees gerust en verleng uw garantie gratis door uw Lacanche aankoop onmiddellijk te registeren. 

Logo Abel Falisse